Gegevens registratie aanpassen
Met het formulier ‘Baasjeszoeker’ bovenaan de pagina kunt u controleren of uw gegevens nog correct vermeld staan.
Vul in het veld het chipnummer van uw huisdier in. Het chipnummer staat op het NDG pasje dat u bij de registratie heeft ontvangen. Het nummer staat ook in het dierenpaspoort.
Kloppen de gegevens niet meer?
U kunt met dit formulier uw gegevens aanpassen. U heeft daarvoor ook de safecode nodig. Dit nummer staat ook op het NDG pasje dat u bij de registratie heeft ontvangen.
Het aanpassen van telefoonnummers is gratis: u ontvangt géén nieuw NDG pasje.
Het aanpassen van adresgegevens gaat met dit zelfde formulier. De kosten zijn € 5,00. U ontvangt daarvoor een nieuw NDG pasje met het nieuwe adres.

Heeft u een nieuw telefoonnummer gekregen?
Het is belangrijk dat uw telefoonnummer goed staat geregistreerd bij de NDG. Maar als u een nieuw telefoonnummer heeft, controleer dan gelijk of het telefoonnummer op de penning van uw huisdier nog klopt.
Een gegraveerde penning voor € 9,85
De NDG-penning is eenvoudig te bevestigen aan de halsband van uw hond of kat. Hij is voorzien van een naam en telefoonnummer zodat de mensen die uw huisdier vinden direct contact met u kunnen opnemen. Ook voor dieren die al gechipt zijn, is de penning geen overbodige luxe. De NDG-penning kost u maar € 9,85 inclusief verzendkosten en het graveren van uw gegevens!
Op het mutatieformulier kunt u gelijk de gepersonaliseerde penning bestellen.
U kunt de penning ook in de NDG shop bestellen.
CONTACT
Postbus 15
3990 DA Houten
Nederland
Tel.: 0900 - 404 04 56 (€0,20 p/m)
email: info@ndg.nl
Contactformulier
KLANTENCENTRUM
Maandag t/m vrijdag
09:00-16:30 uur
Buiten deze tijden wordt u doorgeschakeld met de Dierenambulance Amsterdam.
Zij kunnen u alleen helpen met eigenaar gegevens aan de hand van een chipnummer.